کتاب چرا آدم‌های خوب کارهای بد می‌کنند

معرفی کتاب  چرا آدم‌های خوب کارهای بد می‌کنند
 

فهرست کتاب

بخش یک - نبرد پایان‌ناپذیر
فصل یکم: تأثیر توپ بادکنکی
فصل دوم: گسست
فصل سوم: الّاکلنگ
فصل چهارم: خجالت بکش
فصل پنجم: آلودگی ترس
فصل ششم: منیت تباه‌شده
فصل هفتم: رمزگشایی خود دروغین
بخش دوم - پیمان آشتی
فصل هشتم: نقاب‌ها
فصل نهم: بیدار شدن از انکار
فصل دهم: التیام گسست
فصل یازدهم: قدرت بخشایش
فصل دوازدهم: بازگشت به عشق

 

مقدمه کتاب

دبی فورد، آفریننده دوره های مشهور روند سایه، نیرویی پیشتاز در گنجاندن سایه در تمرینهای معنوی و روان شناختی مدرن به شمار می آید. او که از پیشروترین استادان آموزش عاطفی ات مؤسسه فورد برای آموزش یکپارچگی را در دانشگاه جی اف کی بنا نهاده است و برنامه های آموزشی مجازی را به دانشجویان سراسر جهان عرضه میکند دبی که سخنگو و آموزگاری برجسته می باشد به تازگی در مجموعه برنامه های تلویزیون ای بی سی.شرکت داشته و دارای برنامه ویژه خود در رادیوست.

دبی که به آموزش عشق می ورزد همراه گروه مربیان ،خود، سازمان غیر انتفاعی کانون جهانی آموزش یکپارچگی را بنا نهاده که برنامۀ آن ساخت مدارس و ارائه مهارتهای دگرگونی به جوامع سراسر جهان است شما برای ارتباط با این نهاد می توانید به پایگاه اینترنتی www.theglobalheart.org مراجعه کنید. همچنین برای اطلاعات بیشتر در باره کتابها برنامه های شنیداری دوره ها آموزشها و برنامه رادیویی دبی یا استخدام مربی می توانید به پایگاه اینترنتی www.debbieford.com مراجعه نمایید.
 

۵
از ۵
۱ مشارکت کننده

جستجو در مقالات

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش